Minuuteista tunneiksi,
tunneista päiviksi,
päivistä elämäksi.
Yhtä tyhjää,
ilman tarkoitusta.
Hetkestä toiseen,
ilman päämäärää.
Onko tällä kaikella
tarkoitusta,
jatkanko tätä taivallusta
turhaan?
Yksin,
askel askeleelta,
mietin elämääni.
Tunteet poissa.
Yritän kasata mieleni,
silti en tunne mitään.
Olenko edes elossa?
Kommentit